FAQ
Co zrobić gdy nie otrzymał_m potwierdzenia zamówienia?
Najczęstszą przyczyną są literówki w adresach mailowych, napisz do mnie wiadomość na adres lups.design.studio@gmail.com, a odnajdę Twoje zamówienie.
Ile trwa realizacja zamówienia?
Produkt dostępny od ręki zostanie wysłany w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu opłacenia zamówienia.
Termin realizacji zamówień produktów niedostępnych od ręki oraz zamówień specjalnych jest ustalany indywidualnie, a klient będzie na bieżąco informowany o statusie zamówienia i przewidywanym czasie wysyłki.
Produkt, który mnie interesuje jest wyprzedany.
Jeśli produkt jest oznaczony jako wyprzedany, to oznacza że w danym momencie nie mam materiałów do jego realizacji. Jeśli zależy Ci na tym konkretnym produkcie, napisz do mnie na adres mailowy lups.design.studio@gmail.com.
Chcę zwrócić lub wymienić produkt.
Wymiany lub zwrotu produktu można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. W tym celu należy przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub chęci wymiany towaru na adres mailowy lups.design.studio@gmail.com. Więcej szczegółowych informacji znajduje się tutaj.
Chcę złożyć reklamację.
Wszystkie produkty Lups podlegają dwuletniej rękojmi, a reklamacje należy zgłaszać na adres mailowy lups.design.studio@gmail.com. W celu złożenia reklamacji klient musi przedstawić dowód zakupu oraz opis wady, dobrze jest załączyć zdjęcia pokazujące uszkodzenia towaru. Więcej szczegółowych informacji znajduje się tutaj.
Czy można dokonać personalizacji produktu?
Nie da się wprowadzić zmian i poprawek do gotowych produktów dostępnych od ręki.
Mogę wykonać spersonalizowany produkt z kolekcji Lups (w konkretnym kolorze, wzorze itp.) na specjalne zamówienie klienta. Produkty personalizowane są wyceniane indywidualnie i nie podlegają wymianie ani zwrotowi zgodnie z art. 38 pkt. 3 o prawach konsumenta. Czas realizacji takiego projektu uzależniony jest od wielkości i skomplikowania oraz bieżących zobowiązań.
Marzy mi się produkt spoza kolekcji Lups.
Jeśli chcesz coś super specjalnego czego nie ma w kolekcji Lups np. dywan albo przestrzenną instalację na ścianę napisz do mnie na maila lups.design.studio@gmail.com. Wspólnie opracujemy koncepcję, a ja przygotuję projekt i wycenę. Zgodnie z art. 38 pkt. 3 o prawach konsumenta takie produkty nie podlegają wymianie ani zwrotowi.
Czy produkty Lups można prać w pralce?
Nie zaleca się prania produktów Lups w pralce.
Jeśli jest to niezbędne, zaleca się pranie ręczne w letniej wodzie z wykorzystaniem delikatnego detergentu. Po wypraniu produktu należy usunąć z niego nadmiar wody zawijając go w chłonny ręcznik i odciskając. Suszyć na płasko lub w przypadku koszy i osłonek w ich naturalnej pozycji żeby uniknąć zniekształceń produktu.
Ze względu na specyfikę techniki punch needle oraz materiałów wykorzystanych do wykonania produktów Lups (bardzo często wełniana włóczka), nie zaleca się zbyt częstego prania.
Jak dbać o produkty Lups?
Wszystkie produkty Lups wykonane są z włóczek, które ulegają zmechaceniu podczas codziennego użytkowania i jest to naturalna kolej rzeczy. W celu pozbycia się zmechaceń należy użyć specjalnej golarki do ubrań.
Małe zabrudzenia można usunąć wilgotną szmatką, a kurzu i innych drobinek można się pozbyć za pomocą odkurzacza ustawionego na najniższą moc zasysania. Używając odkurzacza należy uważać żeby nie wciągnąć pętelek - może to spowodować sprucie haftu.
Produkty Lups można odświeżyć za pomocą parownicy, trzeba jednak uważać by nie uszkodzić włóczek (szczególnie z domieszką akrylu) zbyt wysoką temperaturą.
Ze względu na specyfikę techniki punch needle oraz materiałów wykorzystanych do wykonania produktów Lups (bardzo często wełniana włóczka), nie zaleca się zbyt częstego prania.
Jeśli jest to niezbędne, zaleca się pranie ręczne w letniej wodzie z wykorzystaniem delikatnego detergentu. Po wypraniu produktu należy usunąć z niego nadmiar wody zawijając go w chłonny ręcznik i odciskając. Suszyć na płasko lub w przypadku koszy i osłonek w ich naturalnej pozycji żeby uniknąć zniekształceń produktu.